מדריך סליקה באינטרנט

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מדריך סליקה באינטרנטהתרחבותה הבלתי פוסקת של רשת האינטרנט והשדרוג הבלתי פוסק במהירות החיבור לרשת הובילו לגידול ניכר בהופעתם של אתרי מכירות שונים.

באתרים אלו יכולים הגולשים לרכוש מוצרים ושירותים שונים מבעלי מקצוע , גם במידה ואלו נמצאים במרחק גיאוגרפי גדול במיוחד.

כדי להתמודד עם בעיית החיוב כאשר לא קיים מפגש פיזי בין הצדדים נוספה אפשרות חדשה לחיוב לקוחות באמצעות כרטיס אשראי דרך חיבור מאובטח אל מערכת לסליקת אשראי המשולבת באתר.

באופן זה בעל האתר זוכה לקבלת תשלום מיידי ולמעשה מבחינתו מדובר בעסקת רכישה באשראי הזהה לרכישה בחנות קמעונאית רגילה.

אז איך בעצם מתבצע חיוב אשראי באינטרנט?

בין שמדובר במערכת סליקה מותאמת אישית או מערכת סליקה וירטואלית , הליך החיוב מתבצע באופן זהה, כמעט לחלוטין.

בשלב הראשון הלקוח מגיע אל האתר, בוחר את המוצרים השונים אותם הוא מעוניין לרכוש ומוסיפם אל עגלת הקניות הווירטואלית באתר. לאחר שסיים לבחור את המוצרים יפנה הלקוח אל הקופה הווירטואלית המופיעה באתר ובה יחל למעשה הליך החיוב של הלקוח בגין המוצרים שבחר.

בהליך החיוב עצמו ידרש הלקוח לספק פרטי חיוב תקינים הכוללים את מספר כרטיס האשראי שלו , שמו המלא וכמובן פרטים נוספים הדרושים להליך החיוב על ידי חברת האשראי. מרגע שהסתיים תהליך הזנת הפרטים מועבר המידע אל שרת הסליקה הפועל מאחורי הקלעים אשר מתממשק אל בסיסי המידע של חברות האשראי השונות.

שרת הסליקה הייעודי בו פועלת המערכת יבצע בדיקה מול בסיסי הנתונים בכדי לאמת את תקינות הכרטיס. לאחר שהכרטיס אושר לחיוב יפנה שרת הסליקה אל שרתי חברות האשראי בבקשה לבצע חיוב לכרטיס שנבדק על פי סכום הקניות הכולל של הלקוח.

בשלב זה תתקבל בשרת הסליקה הודעת אישור או הודעת דחייה משרתי המידע של חברות האשראי ואילו המידע עצמו יוצג ללקוח באתר . במידה ואכן התקיים חיוב , קרוב לוודאי כי יונפק ללקוח מזהה עסקה על מנת שיוכל לבדוק את נושאי החיוב השונים הקושרים לאתר זה.

חיוב אשראי מקוון

בעל אתר המעוניין לצעוד קדימה ולאפשר ללקוחות לרכוש מוצרים באופן מקוון דרך אתר האינטרנט של החברה או העסק, על ידי שימוש בכרטיס אשראי ידרש להטמיע באתר מערכת מקוונת לסליקת כרטיסי אשראי.

בשלב הראשוניה יהיה על בעל האתר לפנות אל חברות האשראי השונות ולבצע רישום של העסק כספק אינטרנטי. במעמד הרישום יידרש בעל האתר להציג מסמכים המעידים כי אפשרות החיוב אשר תשולב באתר לא תנוצל לרעה וכי מדובר למעשה בשירות תשלום בעבור נוחות השימוש של הגולשים.

לאחר שלב הרישום והוכחה אל מול חברות האשראי יעמדו בפני בעל האתר או בעל העסק שתי אפשרויות שונות לשילובה של מערכת סליקת כרטיסי האשראי באתר. האפשרות הראשונה והפשוטה יותר היא כמובן שימוש במערכת סליקה קיימת המוכרת בשם מערכת סליקה ווירטואלית ואילו האפשרות השנייה היא פיתוח של מערכת סליקה מותאמת אישית.

מערכת סליקה מותאמת אישית VS מערכת סליקה ווירטואלית?

בעלי אתרים רבים העומדים בפני שילובה של מערכת לסליקת אשראי באתר האינטרנט העסקיים מתחבטים בשאלה האם להשתמש בשירותי סליקה וירטואליים קיימים או להתחיל בתהליך פיתוח מקצועי של מערכת סליקה מותאמת אישית.

לאחר הליך דיונים קצר מרבית מבעלי האתרים בוחרים באפשרות של שימוש בשירותיו של ספק שירותי סליקה וירטואליים בשלב סיבות שונות כמו עלות כללית נמוכה יחסית ומהירות עבודה גבוהה. שני גורמים אלו מאפשרים לבעל האתר להתחיל לעבוד באופן מקוון בתוך מספר ימים מבלי הצורך להתמודד עם בעיות מורכבות בפיתוח מערכת מותאמת אישית.

אם כן למי שמורה הבחירה בפיתוח מערכת סליקה? התשובה אינה מוחלטת, אך במרבית המקרים אתרים גדולים במיוחד בהם מתבצעת כמות רכישות גדולה המתפרסת על פני מגוון רחב של מחלקות וקטגוריות יעדיפו להשקיע בהליך פיתוח של מערכת סליקה מותאמת אישית ולערוך בה שינויים מעת לעת על מנת לספק לגולשים חווית שירות טובה.

.

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן