בעולם העסקים אחד האלמנטים החשובים ביותר הוא שיווק. עם שיווק נכון ניתן להגדיל את מעגל הלקוחות ובסופו של דבר להגדיל את הרווחים. טלמרקטינג הוא אחת מהשיטות היעילות ביותר לשיווק עסקים ולמשיכת לקוחות. על מוקד טלמרקטינג נרחיב במאמר הבא.
מהו מוקד טלמרקטינג?
טלמרקטינג הוא שיטת שיווק בה משתמשים בטלפון על מנת למכור מוצר, לתאם פגישות, לפנות ללקוחות פוטנציאליים ועוד. הטלמרקטינג קיים בעולם כבר עשרות שנים ואפשר לשווק עסקים בדרכים אפקטיביות ולחסוך זמן רב. שכן על ידי טלמרקטינג ניתן להגיע לקהל יעד רחב בזמן קצר ובעלויות נמוכות יחסית.
מוקד טלמרקטינג הוא מוקד בו יושבים נציגי טלמרקטינג ומבצעים את שיחות השיווק. רשימות הפנייה יכולות להגיע ממגוון מקורות ביניהם קמפיינים פרסומיים, מאגרי מידע שונים, איתור ברשת, מאגרי העסק ועוד.
מה המטרות של מוקד טלמרקטינג?
כפי שציינו, מוקד טלמרקטינג הוא מוקד בו מבצעים שיחות טלמרקטינג על מנת לשווק את העסק, להגדיל את מעגל הלקוחות ולהגדיל את הרווחים. יש מספר מטרות לשמן יש לבצע טלמרקטינג-
- טיפול בלידים – לידים הם פניות שמגיעות לעסקים באמצעות פרסום שמוביל אנשים להשאיר פרטים הכוללים בדרך כלל שם ומספר טלפון. כך נציגי הטלמרקטינג יכולים לחזור ללקוחות פוטנציאליים שהתעניינו במוצר ורוצים לקבל פרטים נוספים עליו.
- חידוש עסקאות – כאן מדובר בעסקאות עם לקוחות קיימים שיש לחדש אותם, לדוגמא חידוש ביטוח, חידוש מנוי וכדומה.
- סקרים – עוד מטרה שהטלמרקטינג יכול להשיג הוא ביצוע סקרים. במקרים בהם החברה מעוניינת לבדוק מה הלקוחות חושבים עליה, האם הם חושבים שיש להשתפר, איך הם תופסים את המוצר או השירות של החברה ועוד.
- יצירת לידים מלקוחות עבר – לקוחות עבר הם אנשים שהיו לקוחות של החברה וכבר אינם לקוחות. לחברות יש רשומות של הלקוחות הללו. עם טלמרקטינג ניתן לפנות לרשומות אלה על מנת להחזיר לקוחות עבר שיהיו לקוחות עכשוויים של החברה.
- יצירת לידים מרשומות קרות – מטרה זו היא המטרה הקלאסית של טלמרקטינג. כאן למעשה מתקשרים לאנשים שלא פנו לחברה מעולם ואולי לא הכירו אותה ומנסים לעניין אותם במוצרים או בשירותים של החברה.
מה ההבדל בין מוקד טלמרקטינג לטלמיטינג?
ההבדל בין טלמרקטינג לבין טלמיטינג הוא מה מטרת השיחה. בשתי השיטות מבצעים שיחות ללקוחות על מנת לתקשר איתם, אך המטרה של השיחה תהיה שונה.
בטלמרקטינג כפי שהבנו, השיחה ללקוח תהיה במטרה למכור לו את המוצר או השירות של העסק. בטלמיטינג לעומת זאת, המטרה תהיה לתאם פגישה עם הלקוח על מנת שיוכל לראות את המוצר או להתרשם מהחברה.
למי מתאים מוקד טלמרקטינג?
מוקד טלמרקטינג הוא מוקד שמאפשר להגדיל את מעגל הלקוחות וכך את הנבת הרווחים ולכן עסקים וחברות רבות נעזרים במוקד כזה. ניתן לראות שימוש במוקד טלמרקטינג במגוון תחומים שונים כמו התחום הפיננסי, חברות ביטוח, השקעות, בנקאות, חברות מזון, אופנה, חדרי כושר, עמותות ועוד.
לעומת זאת, יש לקחת בחשבון, שהקמה וניהול של מוקד טלמרקטינג לא מתאימה לכל חברה. החברות הללו מתמחות בתחומן, כלומר, חברת ביטוח מתמחה בעולם הביטוח ולא בהכרח תדע כיצד להקים ולנהל מוקד טלמרקטינג. ניהול והקמה של מוקד כזה מצריכים מקצועיות, ניסיון, שיטות ונהלים מיוחדים על מנת שהמוקד אכן יעמוד ביעדים הנדרשים וישיג את המטרות לשמן הוקם.
האתגרים בהקמת מוקד טלמרקטינג
הקמת מוקד טלמרקטינג היא לא דבר פשוט והיא כוללת שילוב בין טכנולוגיה מורכבת לבין כוח אדם. שילוב זה יכול להיות לא פשוט ולמצריך ידע נרחב בשניים.
קודם כל יש להבין שעל מנת להקים מוקד טלמרקטינג יש להיערך עם אמצעים טכנולוגיים מתאימים. בין האמצעים הללו יש מערכות לחיוג מהיר, חיוג אוטומטי, מערכת הקלטת שיחות, מערכות ארגוניות, מיילים ופקסים, תוכנות ארגוניות ועוד. חשוב לדעת כיצד להשתמש במערכות השונות על מנת לספק שירות אפקטיבי שיניב תוצאות טובות.
כמו כן, יש לנהל כוח אדם. לשם כך יש לגייס עובדים ולהכשיר אותם לעבודה. ההכשרה צריכה להיות יעילה וכזאת שתיצור מחויבות של העובד לארגון. חשוב מאוד לייצר אצל העובד מוטיבציה להצלחה. יצירת מוטיבציה יכולה להתבצע על ידי בונוסים בכמות מכירות מסוימת לדוגמא. כמו כן חשוב שהעובד לא ירצה לעזוב את העבודה לאחר זמן מועט. עובד שעוזב לאחר זמן קצר גורם לנזק רב ולאובדן משאבים כספיים וניהוליים רבים.
כמו כן חשוב מאוד לבנות תוכנית עבודה מסודרת ומתפקדת, להציב יעדים ומטרות, לקבוע נהלים וכדומה. תוכנית העבודה נגזרת מיעדי החברה והמטרה שלה היא לאפשר למוקד הטלפוני להגיע ליעדים תוך מקסום הרווחיות והשגת היעדים.
האם ניתן לשכור חברה להקמת מוקד טלמרקטינג?
התשובה היא כן. כיום קיימות חברות רבות שמקימות עבור עסקים שונים מוקד טלמרקטינג. חברה שמומחית להקמת מוקד טלמרקטינג יכולה לבצע זאת בזמן קצר, בלי לבזבז משאבים יקרים ולהשיג תוצאות יעילות ואפקטיביות במיוחד.
חברות להקמת מוקד טלמרקטינג הן חברות מקצועיות שמתמחות במוקדים אלה. לחברות אלה יש את הידע הרלוונטי החשוב להקמת המוקד, הן יודעות כיצד לבנות תוכנית עבודה מתאימה, כיצד להציב יעדים ומאפשרות להגיע לתוצאות טובות במיוחד. חברות אלה הן בעלות ניסיון ויכולות להקים מערך של מוקד טלמרקטינג במהירות, יעילות ומאפשרות חסכון בעלויות ומשאבים.
בנוסף, חברת המומחית להקמת מוקד טלמרקטינג תיקח על עצמה את עניין גיוס העובדים והכשרתם. כך אתם יכולים להיות בטוחים שהגיוס יתבצע כהלכה, ההכשרה תהיה נכונה ומדויקת, העובדים יהיו בעלי מוטיבציה לעבודה והמוקד יממש את מטרותיו. כלומר, כאשר בוחרים בחברה חיצונית להקמה של מוקד טלמרקטינג, ניתן להנות ממוקד יעיל ואפקטיבי, שמשיג את המטרות של החברה בצורה טובה ושומר על שורת הרווח של החברה.
מוקד טלמרקטינג – כך תצליחו לשפר את כל הביצועים העסקיים של העסק שלכם!
רוצים לקחת את בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? מוקד טלמרקטינג הוא התשובה עבורכם. בעלי עסקים רבים לא מכירים את שירותי הטלמרקטימג, מה שגורם לנם לאבד לקוחות פוטנציאליים רבים. חשוב להדגיש כי מוקד טלמרקטינג מקצועי מסייע לכל בית עסק בכל תחום ללא כל הבחנה. אז אם גם אתם מרגישים שהעסק תקוע או שאתם רוצים לשפר את כמות המכירות, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר אודות מוקד טלמרקטינג, לרבות כלל השירותים המוענקים במסגרת מוקד טלמרקטינג, היתרונות הרבים של השירות ושלל טיפים מעשיים שיעזרו לכם לבחור נכון את המוקד המקצועי ביותר. אז רגע לפני שמתחילים, האם מוקד טלמרקטינג מתאים גם לבית העסק שלכם?
שירותי טלמרקטינג יתאימו גם לעסק שלכם – שירותים חיוניים לכל בית עסק בכל סדר גודל!
תחילה חשוב לפתוח ולומר כי שירותי מוקד טלמרקטינג מתאימים לכל בית עסק ללא יוצא מן הכלל. בעלי עסקים רבים בטוחים כי השירותים הללו מוענקים אך ורק לרשתות גדולות שלא מצליחות להגיע לכל לקוח. אך חשוב להדגיש כי שירותי מוקד טלמרקטינג מתאימים לכל עסק בכל סדר גודל. צוות הטלמרקטינג מתאים את עבודתו לגודל בית העסק שלכם כך שתוכלו לקבל שירות מותאם, הן מבחינת היקף העבודה והן מבחינת המחיר שתידרשו לשלם. אז אם גם אתם בעלים של עסק קטן שצריך דחיפה, מוקד טלמרקטינג לעסקים יאפשר לכם להגדיל את כמות המכירות, לשמור על לקוחות קבועים, ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים ולבצע שלל סקרי עומק שכל מטרתם היא לשפר את הפעילות העסקית ולהתאים אותה לצורכי הלקוחות. אז רגע לפני שאתם בוחרים מוקד טלמרקטינג באופן שרירותי, חשוב שתכירו חלק גדול מסך כלל שירותיו.
הכירו את השירותים הבולטים שחברת טלמרקטינג מעניקה לכלל העסקים שלה
מוקד טלמרקטינג מבטיח לכל בית עסק שירותים רבים ומגוונים שמטרתם אחת – להביא לשיפור ניכר בכל הביצועים העסקיים של כל בית עסק. נשמע מעניין? בחרנו עבורכם את השירותים המובילים שכלולים בשירותי טלמרקטינג:
- מוקד מכירות טלפוני
מוקד טלמרקטינג מבטיח לכל בית עסק שהוא מעניק לו את שירותיו מוקד מכירות טלפוני. במוקד המכירות ישנם אנשי צוות מקצועיים ומיומנים שמגדילים משמעותית את אחוזי ההמרה של כל שיחת מכירה. רוצים להגדיל את מכירות בית העסק שלכם? מוקד מכירות טלפוני יוכל לעזור לכם בכך.
- תיאום פגישות מכירה
נדרשים לקבוע פגישות מכירה עם לקוחות? שירותי מוקד טלמרקטינג יסייעו לכם לעשות זאת בקלות ובמהירות. בעלי עסקים רבים לא מצליחים להגיע לקביעת פגישות מכירה, מה שלא אחת גורם ללקוחות לרדת מהרכישה. לכן, שירותי טלמרקטינג מקצועיים מורידים את עול התיאומים מבעלי העסקים ומתאמים עבורם פגישות מכירה בהתאם ללוח הזמנים שלהם. רוצים להצליח לתאם את כל הפגישות ללא סתירות בלוחות הזמנים? מוקד טלמרקטינג הוא התשובה עבורכם.
- ביצוע סקרי עומק לשיפור השירות
לאחר כל מכירה, מוקד טלמרקטינג מקצועי יוצר קשר עם הלקוח במטרה לערוך סקר קצר לשיפור בית העסק. סקרי עומק הכוללים שאלות ענייניות לקהל הלקוחות מסייעים לעסקים רבים לשפר את הביצועים שלהם ולהתאים את השירות לצורכי הלקוחות. עסקים רבים מקלים ראש בדבר, מה שגורר פערים בין שירותי העסק לבין צורכי הלקוח. בעזרת סקרי עומק ניתן להקטין את הפערים ולהבטיח ללקוחות את השירותים והמוצרים האיכותיים ביותר.
- אישורי הגעה לאירועים עסקיים שונים
מעבר לכלל השירותים שצויינו מעלה, מוקד טלמרקטינג מקצועי עורך לבתי העסק שלו אישורי הגעה לאירועים עסקיים. עורכים אירוע עסקי? בעזרת חברת טלמרקטינג מקצועית תוכלו לקבל אישורי הגעה מסודרים ולהיערך בהתאם. לא מעט בתי עסקים עורכים אירועים ללא אישורי הגעה, מה שגורם להם להעריך לא נכון את כמות הנוכחים. במקרים אלה, ברוב המקרים בתי העסק מבזבזים לא מעט כסף שלא לצורך. רוצים לחסוך? אישורי הגעה לאירועים עסקיים על ידי חברת מוקד טלמרקטינג מקצועית תסייע לכם לעשות זאת.
- איתור לקוחות פוטנציאליים חדשים
שירות נוסף שחברת מוקד טלמרקטינג מקצועית מעניקה לכל עסקיה הוא איתור לקוחות פוטנציאליים חדשים. חשוב לדעת שכיום יש לא מעט שיטות לאתר לקוחות פוטנציאליים חדשים לבית העסק. חשוב לדעת לבחור נכון את החברה המקצועית ביותר שמכירה את השיטות המתקדמות. הליך איתור לקוחות חדשים מבטיח עלייה בכמות המכירות של בית העסק.
- שימור לקוחות קיימים
שימור לקוחות קיימים הוא הליך חיוני לכל בית עסק. בעלי עסקים רבים לא מספיקים להגיע לכך, ומאבדים לקוחות אמינים שהיו יכולים לצרוך מהם שירותים או מוצרים לעוד שנים ארוכות. חברת מוקד טלמרקטינג מבטיחה לכל עסקיה שימור מיטבי של לקוחות קיימים. רוצים להסתייע בשירותי מוקד טלמרקטינג לבית העסק שלכם? חשוב לדעת לבחור נכון את המוקד המקצועי ביותר.
הכירו את החברה המקצועית ביותר בתחום!
כיום יש מגוון רחב של חברות טלמרקטינג שונות המציעות שירותים שונים ובעלויות שונות. בחירה שרירותית עלולה לגרום לכם לבחור לא נכון בחברה שאינה מספיק מקצועית ומיומנת. לכן, לפני שאתם בוחרים את חברת הטלמרקטינג שלכם, חשוב שתכירו מספר טיפים מעשיים שיעזרו לכם לעשות זאת נכון. ראשית, חשוב לבחור את החברות המומלצות ביותר. כיום יש לא מעט חוות דעת שניתן לקרוא ברשת אודות החברות השונות. לאחר שסימנתם כמה מהחברות שקיבלו את חוות הדעת הטובות ביותר, חשוב ליצור עימן קשר במטרה להכיר את סל השירותים שהן מציעות. בחרו את החברות שמציעות סל שירותים מלא הכולל את כל צורכי בית העסק שלכם. לסיום, כל שנשאר לכם לעשות זה לערוך השוואת מחירים בין החברות הטובות ביותר שקיבלו המלצות חמות והציעו שירותים חיוניים לבית העסק שלכם.
אולי יעניין אותך גם: