מענה אנושי לעסקים הוא שירות בו מעבירים קווים למוקד טלפוני חיצוני. מוקד זה למעשה עונה בשם העסק כאשר העסק לא זמין לקבל טלפונים. מענה אנושי לעסקים מתאים בדיוק למקרים בהם העסק רוצה לתת מענה ללקוחות אך אין לו את הזמן הדרוש לכך. על מענה אנושי לעסקים נרחיב במאמר הבא.
מהו מענה אנושי לעסקים?
כפי שציינו, מענה אנושי לעסקים הוא שירות בו השיחות שמקבל העסק מנותבות למוקד חיצוני שמעניק מענה ללקוחות. שירות זה ניתן על ידי חברות חיצוניות שמתמחות במתן שירותים כאלה. מענה אנושי לעסקים מאפשר ללקוח להנות ממענה אדיב ומיומן של הנציג ללקוחות השונים של העסק על מנת להעניק להם פרטים על העסק ועל המוצר או השירות שמוכר. כמו כן, הנציגים ינהלו יומן תורים שמותאמים לצרכים של כל בית עסק בנפרד, יקלידו מסמכים שונים בהם מסמכים משפטיים, מסמכים עסקיים, מסמכים פרטיים ומסמכים אקדמיים ברמה גבוהה ומקצועית במיוחד, יתמללו הקלטות של ישיבות עסקיות ושיחות חשובות שונות עם לקוחות ואף דיונים משפטיים.
מתי צריך מענה אנושי לעסקים?
מענה אנושי לעסקים הוא שירות שמאפשר להעניק מענה ללקוחות שלנו גם כאשר אנחנו לא זמינים לכך. כל בעלי העסקים יודעים ומכירים מקרוב את הימים בהם אין לך זמן לנשום ובטח שלא לתת מענה ללקוחות שלך. ניהול עסק הוא דבר מורכב שמצריך תשומת לב רבה, והתנהלות שכוללת מגוון רחב של אלמנטים שונים בהם התנהלות כלכלית, התנהלות עם עובדים, ניירת, טפסים, שיחות עם ספקים ושיחות עם לקוחות. כמו כן, לבעלי העסקים יש גם התנהלות מחוץ לעסק עצמו שכוללת בנקים, פגישות, רואה חשבון, חברת ביטוח ועוד. הלקוח בסופו של דבר רוצה לקבל מענה וכאשר הוא לא מקבל אותו הוא עלול לעבור למתחרים, במידה שיעניקו את השירות לו הלקוח מצפה.
לכן, למעשה צריך מענה אנושי לעסקים רוב הזמן על מנת שהלקוחות יוכלו להתקשר, לשאול, לבקש פרטים, להתייעץ וירגישו שהם מקבלים את היחס לו הם מצפים.
מענה אנושי לעסקים בעת קמפיין שיווקי
כאשר מבצעים קמפיין שיווקי ומובילים את הלקוחות להשאיר פרטים להמשך בירור, עלולות להיכנס שיחות טלפון רבות של לקוחות שמתעניינים במוצר. במצב כזה, כל המטרה של הקמפיין היא להגדיל את מעגל הלקוחות ולכן חשוב מאוד לתת ללקוחות מענה. אלה יכולות להיות מאות שיחות בזמן קצר מאוד ולכן רק מערכות טלפוניה מתקדמת יכולה לקבל את שיחות הטלפון הרבות בזמן המתנה קצר עם נציגים איכותיים שיוכלו לתת מענה ללקוחות השונים.
מענה אנושי לעסקים, מאפשר לכל שיחה ולכל לקוח לקבל מענה בזמן, במיוחד כאשר בעל העסק צפוי לקבל כמות גדולה של שיחות בזמן לא קבוע.
מענה אנושי לעסקים עבור טלמרקטינג
טלמרקטינג הוא שיטת שיווק המתבצעת דרך הטלפון. בשיטה זו המטרה היא לפנות ללקוחות פוטנציאליים על מנת להפוך אותם ללקוחות של העסק ולמכור להם את המוצר של העסק.
על מנת להצליח בטלמרקטינג יש להקים מוקד טלמרקטינג אפקטיבי ולהעניק מענה אנושי לעסקים. במוקד יישבו נציגי הטלמרקטינג ויבצעו שיחות לפי רשימות פנייה. רשימות הפנייה יכולות להגיע ממגוון מקורות ביניהם קמפיינים פרסומיים, מאגרי מידע שונים, איתור ברשת, מאגרי העסק ועוד.
מענה אנושי לעסקים עבור טלמיטינג
טלמיטינג הוא שירות תיאום פגישות. על ידי טלמיטינג ניתן ליצור קשר ראשוני עם הלקוח ולתאם איתו פגישה בה הנציג או בעל המקצוע יציג את המוצר או השירות, את היתרונות בהם ויוכל למכור אותם ללקוח. בשיחות טלמיטינג לעסקים, הנציגים עובדים מול בסיסי מידע שהתקבלו ממחלקות שונות וכוללים פרטים שונים על הלקוחות של העסק בהם שם ומספר טלפון.
המענה לעסקים יכול לשמש גם עבור טלמיטינג וכך להגדיל את אחוזי ההמרה של הלקוחות ולסגור יותר עסקאות.
למי מומלץ להיעזר במענה אנושי לעסקים?
שירותי מענה לעסקים מתאימים לכל בתי העסק ולכל החברות שבעליהם או העובדים שלהם נוטים להיעדר מהמשרדים במהלך היום או במהלך השבוע וחשוב להם לשמור על לקוחות מרוצים. בין העסקים הללו ניתן למצוא עסקים מתחומים שונים כמו בתי השקעות, חברות ועסקים, קליניקות רפואיות, מועצות מקומיות, משרדי עורכי דין, בתי דפוס, חברות אדריכלות, עמותות וכדומה.
מה היתרונות של מענה אנושי לעסקים?
המענה לעסקים הוא שירות מבוקש הכולל יתרונות רבים.
- מחיר- שירות מענה לעסקים הוא לא שירות יקר כלל ולכן הוא נחשב לשירות משתלם במיוחד.
- מקצועיות- שירות מענה לעסקים הוא שירות שניתן על ידי חברות מקצועיות שמומחיות למתן שירותים כאלה. החברות הללו מעסיקות נציגים מקצועיים שיקלטו את השיחה ויענו ללקוחות באדיבות ומקצועיות.
- מעגל לקוחות- עולם העסקים הוא עולם לא פשוט כלל. לכל עסק יש מתחרים רבים ולכן חשוב לגבור על המתחרים על מנת לשמר לקוחות ולמשוך לקוחות חדשים. כאשר נותנים ללקוחות מענה אנושי, אדיב ומקצועי, יכולים לשמור על מעגל לקוחות יציב.
- מידע- הנציגים שמעניקים מענה לעסקים, מחזיקים בכל המידע הדרוש ויכולים להעביר אותו הלאה ללקוחות של העסק. בעל העסק יוכל לדבר עם הנציגים ולהעניק להם את כל המידע הנדרש על מנת לתת מענה ללקוחות השונים.
כמה עולה מענה אנושי לעסקים?
כיום קיימות חברות רבות שמעניקות שירותי מענה טלפוני לעסקים אלה. חברות אלה מעסיקות נציגים מקצועיים שיודעים כיצד לענות לשיחות, כיצד לטפל בהן וכיצד לטפל במקרים דחופים וחריגים. לכן, כאשר אתם בוחרים חברה לשירות מענה טלפוני לעסקים חשוב לבחור בחברה עם נציגים איכותיים בעלי ניסיון בשוק וטכנולוגיה מתאימה.
קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה מענה אנושי לעסקים כיוון שהמחיר תלוי בגורמים שונים, כאשר המרכזי בהם הוא רמת הפעילות של הלקוח, כלומר העסק. ככל שרמת הפעילות תהיה גבוהה יותר, כך המחיר לדקת שירות יהיה נמוך יותר.
מענה אנושי לעסקים – עסקים שמוותרים על השירותים הללו מוותרים גם על לקוחות מיואשים רבים!
רוצים לקחת את בית העסק שלכם צעד אחד קדימה? השורות הבאות יעזרו לכם לעשות זאת בקלות ובמהירות. שירות מענה אנושי לעסקים הוא שירות חיוני לכל בית עסק. ובכל זאת, בעלי עסקים רבים בוחרים לוותר עליו במטרה לחסוך כמה שקלים. אז אם גם אתם ויתרתם על השירותים הללו, בשורות הבאות נכיר מקרוב את כלל היתרונות שלהם, את השירותים הנוספים שהם כוללים, את הדרכים בעזרתן חברת טלמרקטינג מסייעת לעסקים רבים לשפר את כל המערך העסקי וכמובן נכיר את הטיפים הפשוטים שיעזרו לכם לבחור נכון מענה אנושי לעסקים שיעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר. אז רגע לפני שאתם בוחרים כל חברה המציעה מענה אנושי לעסקים, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.
שירות מענה אנושי לעסקים מתאים לכל בית עסק!
ראשית, חשוב להבהיר כבר בתחילת הדברים כי שירותי מענה אנושי לעסקים אינם מתאימים לעסקים גדולים בלבד. בניגוד למקובל לחשוב, שירותים אלה מתאימים גם לעסקים קטנים בכל תחום. אז אם עד היום בחרתם לוותר על השירותים הללו בטענה כי בית העסק שלכם אינו מספיק גדול בשביל השירותים הללו, חשוב לדעת שחברה מקצועית מעניקה את שירותיה לכל בית עסק, בכל תחום ובכל גודל. החברה תתאים את שירותיה לצורכי בית העסק, ואם אכן מדובר בעסק קטן, היא תקצה לטובתו כמות מצומצמת של אנשי מקצוע שיוכלו לענות על כל צרכיו ברמת יעילות מרבית. חשוב להבהיר כי עסקים קטנים הצורכים שירותי מענה אנושי לעסקים ישלמו עבור השירות הרבה פחות בהשוואה לעסקים גדולים, המצריכים אנשי מקצוע רבים.
הכירו את כל השירותים הכלולים בשירותי מענה אנושי
אז למה לא כדאי לוותר על מענה אנושי לעסקים? בפסקאות הבאות נגע בכל היתרונות והשירותים המרכזיים שמענה אנושי מעניק לכל בית עסק. אך קודם לכן, חשוב לדעת שחברת טלמרקטינג מקצועית מלווה עסקים רבים בהליך התפתחותם. מעבר למענה בלבד, חברת טלמרקטינג מסייעת לעסקים להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים, לשמר לקוחות קיימים, להגדיל את כמות המכירות ועוד. אז אם גם אתם רוצים לקחת את בית העסק שלכם שלב אחד קדימה, חשוב שתבחרו נכון שירותי מענה אנושי לעסקים. ריכזנו עבורכם את כל הסיבות המרכזיות בגינן עסקים רבים כיום בוחרים להסתייע בשירותים הללו.
בין כלל השירותים השכיחים ביותר שחברת מענה אנושי לעסקים מעניקה לכלל העסקים איתם היא עובדת:
-
מענה אנושי לכל צורכי הלקוחות
השירות המרכזי של חברת מענה אנושי לעסקים הוא כמובן מענה אנושי לכל צורכי הלקוחות. לקוחות רבים שמתקשרים לבית העסק ולא מקבלים מענה אנושי, מוותרים על המשך ההתקשרות, מה שגורם לבית העסק להפסיד לא מעט לקוחות. חברה מקצועית של מענה אנושי לעסקים מסייעת לבתי עסקים להגיע לכל לקוח ולהעניק לו שירות מיטבי במענה אנושי. עוד חשוב לדעת כי המענה האנושי כולל גם שיחות מכירה על ידי אנשי מכירות מקצועיים. שיחות אלה מניבות אחוזי המרה גבוהים במיוחד, מה שמבטיח לבעלי העסקים שיפור ניכר בכמות המכירות תוך זמן קצר. רוצים לשפר את כמות המכירות שלכם? שירותי חברת מענה אנושי לעסקים יסייעו לכם בכך.
-
איתור לקוחות פוטנציאליים חדשים
מעבר למענה אנושי, חברת מענה אנושי לעסקים מסייעת לעסקים רבים לאתר לקוחות פוטנציאליים חדשים. כיום יש מגוון רחב של שיטות לאיתור לקוחות פוטנציאליים חדשים. חברות מקצועיות מכירות את השיטות המתקדמות והזולות ביותר שיסייעו לבעלי העסקים לראות שיפור ניכר בכמות הלקוחות שמעוניינים במוצרים או השירותים שהם מציעים. חשוב להדגיש כי לא כל החברות השונות מכירות את הדרכים המתקדמות והיעילות ביותר לאיתור לקוחות חדשים, ולכן חשוב לדעת לבחור נכון את החברות המקצועיות ביותר. בשורות הבאות נגע במספר טיפים פשוטים שיעזרו לכם לבחור נכון חברות מקצועיות המעניקות שירותי מענה אנושי לעסקים.
-
שימור לקוחות קיימים
פעולות שימור לקוחות קיימים חשובות לכל בית עסק. עסקים רבים מקלים בכך ראש ומאבדים לקוחות קבועים שיכלו לשכור את שירותם למשך שנים ארוכות. לכן, חברה מקצועית המציעה שירותי מענה אנושי לעסקים מסייעת ללקוחותיה לשמור לקוחות קיימים. איך עושים את זה? בעזרת שיחות טלפון, יצירת רשימת תפוצה קבועה, קבלת פרטים לעדכונים ועוד. השירות הזה מסייע לעסקים גם לשמור על לקוחות קיימים, וגם ליהנות מלקוחות חדשים כל הזמן.
-
ביצוע סקרי עומק לשיפור והתאמת שירותי בית העסק לצורכי הלקוחות
מעבר לשירותי הלקוחות השונים תוך מענה אנושי, חברה מקצועית המציעה את שירותיה מסייעת בביצוע סקרי עומק עם לקוחות. הסקרים הללו נועדו בכדי לשפר באופן תמידי את הפעילות העסקית ולהתאים אותה לכל צורכי הלקוחות. עסקים רבים לא מספיקים להגיע לסקרים הללו ללא סיוע של חברת מענה אנושי לעסקים. בעזרת הסקרים, בעלי העסקים יכולים לערוך את השינויים הנדרשים לטובת התאמץ הפעילות העסקית לצרכים ולרצונות של הלקוחות.
-
קביעת פגישות עסקיות חיוניות לבית העסק
נוסף על כך, חברת מענה אנושי לעסקים מסייעת לבעלי העסק לקבוע פגישות עסקיות. בעלי עסקים רבים לא מצליחים לנהל נכון לוח זמנים ולהכניס את כל הפגישות החיוניות לקידום בית העסק. חברת טלמרקטינג מקצועית מעניקה גם את השירותים הללו לכל לקוחותיה. בעזרת אנשי מקצוע מיומנים ניתן להכניס את כל הפגישות הנדרשות ללא פגיעה בלוח הזמנים של בעל העסק.
לסיום, לפני שאתם בוחרים את החברה שמלא את כל צורכי בית העסק שלכם באופן שרירותי, מומלץ לערוך בדיקה מהירה ברשת ולקרוא כמה שיותר חוות דעת אודות שירותי החברות השונות. בחרו את החברות שקיבלו את חוות הדעת החיוביות ביותר וצרו קשר לבדיקת סל השירותים והמחירים שהם דורשים עבורם.
אולי יעניין אותך גם:
פתרונות מעולים ומותאמים לבעלי עסקים
שיווק ישיר טלפוני לעסקים
מהו טלמיטינג ולמי זה מתאים?