על מנת לתפעל את המשרד באופן שוטף יש צורך בהענקה מתמדת של שירות לקוחות. בעידן כה תובעני ותחרותי השירות הניתן ללקוח חייב להיות ברמה הגבוהה ביותר. מענה אנושי הינו שירות חדש הניתן על ידי חברות חיצוניות והופך את ניהול העסק לקל יותר מאי פעם.
כמה פעמים פספסתם לקוח פשוט משום שלא עניתם לשיחה בזמן? כמה פעמים גיליתם שהלקוח שלכם העדיף לעבור לחברה הבאה המופיעה בספר הטלפונים לאחר שחייג אליכם ולא קיבל מענה? כמה פעמים נאלצתם להתנצל בפני לקוחות או להצטער שאין לכם מזכירה במשרה מלאה? תודות למגוון השירותים המוצעים כיום ניתן ליהנות מאפשרות של מענה אנושי על ידי המזכירה החדשה שלכם.
מגוון רחב של שירותים עסקיים
כשאתם נמצאים מחוץ למשרד או לא יכולים לענות, כשיש הרבה שיחות נכנסות ואין לכם את הזמן הדרוש לענות להן, כשלקוחות מציפים את המשרד והמזכירה אינה עומדת בעומס – תוכלו ליהנות מהשירות המקצועי של מענה אנושי.
המענה האנושי ניתן על ידי נציגים מקצועיים האמונים על מתן שירות מיוחד לתחום הנדרש. המוקד האנושי מספק מענה סביב השעון ולמעשה פועל כ-24 שעות ביממה, למשך כל השבוע.
תודות למענה האנושי יכול מנהל המשרד לצאת ממנו בראש שקט ולדעת שיש מי שעונה לטלפונים. שירות מענה אנושי יעיל במיוחד גם למקרים של גיבוי טלפוני נדרש, מתן שירות עסקי, מתן מענה לשאלות חשובות של לקוחות, מתן פרטים אודות העסק ועוד. כל עסק יכול לבחור את חבילת השירותים המתאימה לו ביותר מתוך מבחר רחב של אפשרויות עסקיות. בין שמדובר בעסק קטן, בינוני, חברת בת או שלוחה, עסק גדול או משרד וירטואלי הרי שתודות לשירותי המענה הקולי ניתן ליהנות ממגוון עצום של אפשרויות.
השירותים המוענקים לעסק על ידי שירותי המענה הקולי מציעים גאונות עצומה בפשטות טכנולוגית. במקום לשכור את שירותיה של מזכירה במשרה מלאה ותחת שכר חודשי ניתן ליהנות משירותי גיבוי או השלמה של מענה אנושי.
המענה האנושי יינתן על ידי המבינים בתחום ונציגים אשר יעברו הדרכה מקצועית ויוכלו לתת את השירות ההיקפי והנרחב ביותר. בשל הקדמה של השירות, מותאמות חבילות ייחודיות של מענה קולי לכל עסק לפי צרכיו.
שירותים עסקיים בהתאמה אישית
שירות המענה האנושי מאפשר לעסקים מתחומים שונים לקבל מגוון רחב של אפשרויות עסקיות ושירותים ייעודיים ומותאמים אישית:
גיבוי עסקי
שירותי גיבוי עסקי ניתנים למשרדים אשר אינם זקוקים למזכירה במשרה מלאה מחד ומאידך אינם מסתפקים במזכירה אחת. מדובר בשירותים של מענה אישי בזמן שהמנהל עצמו או המזכירה אינם יכולים לענות.
קל ופשוט להפעיל את השירות על ידי התקשרות למוקד או הפעלה דרך הטלפון הנייד. הגיבוי העסקי מאפשר לך המנהל ליהנות משירותים מקצועיים לכל אורך הדרך ומקבלת המענה המושלם לצרכיך הייחודיים.
מתן מידע ושירות
מוקד מידע ושירות מבוסס גם הוא על שירותים מקצועיים של נותני השירות בתחום. באמצעות מוקד המידע והשירות תוכל לתת ללקוחותיך מענה לשאלותיהם ובקשותיהם בכל שעה סביב השעון ובכל נושא רלוונטי. הנציגים מוכשרים לתת את המענה לשאלות הנדרשות ומקבלים את כל המידע הדרוש להם על מנת להעמיד את השירות האיכותי ביותר ללקוח.
מוקד זימון תורים
באמצעות מוקד זימון התורים יכול המנהל או הרופא להוריד לעצמו מהראש טרחה רבה וטרטור אין קץ. אין ספק שמוקד זימון התורים הינו בין ההמצאות המרשימות ביותר שנכנסו לעסקים כיום, בעידן בו לקוחות משנים את דעתם באופן תדיר.