עבור כל בית עסק ההון החשוב ביותר הוא הלקוחות. הלקוחות הם הבסיס לקיומו של בית העסק ולמעשה בלעדיהם – יחדל בית העסק מלהתקיים. אין ספק כי ישנה חשיבות עילאית למתן שירות איכותי, מקצועי ומנוסה לכל לקוח באשר הוא.
לקוח היוצר קשר עם בית העסק ואינו מקבל מענה יהיה לקוח מתוסכל יותר, עם מוטיבציה נמוכה יותר לפנות לשירות. מאידך, לקוח הזוכה למענה מיידי והפנייה לקבלת תשובה לצרכיו יהיה לקוח מסופק יותר, שבע רצון ולקוח חוזר.
כיצד דואגים לשמור על הלקוחות קרובים? האם ארגונים גדולים מספקים ללקוחותיהם מענה אנושי 24/7? כיצד דואגים לספק לקוחות בעלי צרכים שונים ומשתנים? כיום יכול כל בית עסק ליהנות ממגוון כלים מקצועיים המעניקים מענה מושלם ללקוחות במגזרים השונים.
בתי העסקים השונים הינם בעלי צרכים ייחודיים ואילו תודות לטכנולוגיות המתקדמות ולמודעות ההולכת וגוברת לחשיבות השירות המקצועי – יותר ויותר כלים שירותיים ועסקיים מתווספים לשורות המוצרים הרלוונטיים.
אחד הפתרונות החשובים והכלים המקצועיים ביותר
באמצעות מערכת איכותית לניתוב שיחות ניתן למקד פניות רלוונטיות אל הנציגים הנכונים ולשמור פניות חשובות כאשר אין מענה מצד בית העסק. המערכת לניתוב שיחות הינה בין הפתרונות החשובים והכלים המקצועיים ביותר שקיימים כיום בעבור כל בית עסק: קטן, בינוני או גדול, ובכל תחום צריכה או שירות שהוא. המערכת מאפשרת ללקוח לקבל את המענה המקצועי והנרחב ביותר בתוך הזמן הקצר ביותר.
מערכת ניתוב שיחות הינה בין הפתרונות החסכוניים ביותר שקיימים לניהול הפניות אל החברה. במקום להעמיד אנשי שירות במשך 24/7 המערכת המיועדת לניתוב שיחות אחראית על הפניית המתקשר אל האדם הרצוי לו או אל המחלקה הרלוונטית בחברה.
אין ספק כי המענה הקולי מאפשר לעובדים בחברה להתמקד בעבודה עצמה ולהשאיר את המענה ללקוחות בידי מערכת אוטומטית המותאמת אישית לצרכי החברה. השיחה תועבר ישירות אל האדם המבוקש.
שירותי נתב שיחות אנושי
בשל החשיבות של מתן מענה מקצועי ואישי ללקוחות, כיום יכולים בתי עסק ליהנות משירותים של נתב שיחות אנושי. נתב השיחות יכול לענות על שאלות המתקשר ולכוון אותו על פי הצורך לאדם המבוקש לו ולנותן השירות הרלוונטי. ללא המתנה של שעות ארוכות על הקו, ללא פנייה לחברות אחרות וללא קבלת מענה קולי אוטומטי – שירות נתב השיחות הינו הפתרון המקצועי ביותר עבור חברות ועסקים בהיקפים שונים.
מערכת ניתוב שיחות יכולה לתמוך בכל שפה קיימת ואינה מציבה מגבלה בפני לקוחות מסוימים. שלא כמו אדם או נציג מהחברה, מערכת ניתוב שיחות יכולה לספק ללקוח את המענה בכל שפה שדרושה לו ויתרה מכך – להעניק ללקוח את המידע הנחוץ לו לצורך המשך הפעילות או לצורך קבלת מבוקשו. ארגונים שונים זקוקים למערכת ניתוב שיחות בהיקפים ייחודיים ולכן חשוב לברר מה הם צרכי החברה בטרם בוחרים מערכת מסוימת כזו או אחרת.
התאמה אישית לצרכי הארגון
כיום ניתן למצוא מערכות לניתוב שיחות המותאמות או מוקלטות באופן אישי על פי צרכי הארגון בהתאם לתחום בו הוא פעיל וכן בהתאם להיקף הפעילות של הארגון.
מתן הפתרונות השונים לכל ארגון באשר הוא מוענקים בהתאם להגדרות הצרכים הייחודיים לו ומעניקים יתרונות רבים לבית העסק: אפשרות מתן מענה למספר שיחות בו זמנית, מתן מענה ישיר או עקיף ללקוח באמצעות המערכת לניתוב, היקף שעות מתן השירות ללקוח – גם כאשר מנהלי הארגון ועובדיו אינם נמצאים ועוד. על אלו מעניקים לארגון אפשרויות תמרון רבות לשיפור השירות הניתן ללקוח בכל תחום ובכל שעה שהיא.
ראו גם:
חייגן אוטומטי