העידן המודרני הביא אלינו תופעות אותן האדם לא הכיר קודם לכן בתרבות המערבית ובחלקו המערבי של הגלובוס: נוחות חומרית, מודעות לזכויות אוכלוסיות שונות, מודעות לקבלת שירות איכותי, בטחון עצמי בדרישת שירות ועוד.
מחד, השירות עובר שיפורים משמעותיים והטכנולוגיה המודרנית מעמידה אינספור אפשרויות בפני כל עסק ומאידך – הדרישות לשירותים מתקדמים והתחרותיות עם עסקים אחרים הולכת וגדלה.
כתוצאה מהגורמים הללו יותר ויותר בתי עסקים מחפשים אחר אפשרויות נוספות להענקת שירות איכותי סביב השעון. אחת האפשרויות הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות היא הצ'אט האנושי.
הצ'אט האנושי כשמו כן הוא, מאפשר ללקוח לשוחח עם נציג הנמצא מעברו השני של הקו. הרשת כיום פותחת אינספור אפשרויות למתן שירות ולכן, על מנת להעניק ללקוח את השירות האולטימטיבי הוצב לרשותו נציג אנושי היושב מאחורי מסך ותפקידו הוא לענות לשאלת צ'אט.
צורת ההתקשרות הטרנדית ביותר
כמובן, תוכנות הצ'אט השונות החלו כבר לפני שנים להיכנס לצורת ההתקשרות הטרנדית ביותר וכיום מדובר באופן התקשורת הפופולארי בין מכשירים סלולאריים, מחשבים נייחים, סמארטפונים שונים ועוד.
בעידן בו התקשורת כל כך זמינה ונוחה, גם הלקוחות אינם מתפשרים על היחס שמגיע להם. צ'אט אנושי הוא אחד הכלים היעילים והמקצועיים ביותר של כל בית עסק להעשרת הקשר עם הלקוחות ולשימור לקוחות קיימים.
ישנם סוגים רבים של צ'אט אנושי ככלים המוענקים על ידי חברות שונות. ראוי לציין שישנם צ'אטים רבים שאינם מעניקים מענה אנושי, אלא תושבות תבניתיות המוכנות מראש. אלו הם בדרך כלל צ'אטים אוטומטיים שאינם מעניקים ללקוח את המענה שהוא באמת זקוק לו.
חשוב להבחין בין השירותים של צ'אט אוטומטי הניתן כאפליקציה לכל היותר ואינו מספק מענה מקצועי ללקוח לבין כלים מקצועיים כגון צ'אטים מאוישים על ידי נציגים מקצועיים ומעניקים מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.
בחירה חכמה בחברה
חשוב לבחור את החברות המקצועיות להענקת השירותים של צ'אט אישי בהתבסס על שירותיהן של החברות האיכותיות והמנוסות ביותר בתחום. על מנת להבטיח בחירה בחברה מקצועית ואיכותית חשוב להסתמך על ביקורת דעת קהל קודמת, ביקורות אינטרנט ועוד. כל אלו יכולים לסייע בבחירת החברה אשר תעניק שירותים של צ'אט אנושי לעסק שלכם.
ידוע כי הגלישה בלילה ממלאה לא מעט אחוזים מהקניות הפעילות ברשת. גלישה ברשת בלילה הינה בין התחומים המרכזיים והחשובים ביותר לשמירה על קשר עם הלקוח.
תודות לשירותים המקצועיים של צ'אט אנושי הלקוח יכול ליהנות בכל שעה ממתן תשובות לשאלות משמעותיות, להיעזר בנציג הצ'אט לצורך בדיקת פרטים מהותיים ולקבל את ההכוונה הדרושה לו על מנת ליהנות משירות מלא.
אין ספק כי חברות המציעות ללקוחותיהן שירות אמיתי של צ'אט אנושי נהנות מלקוחות הגולשים במהלך הלילה בעיקר באינטרנט.
גולשי הלילה
הדבר מיועד בעיקר לאנשים עובדים אשר אינם מוצאים את הזמן לגלוש במהלך היום ולכן מבצעים את עיקר הזמנותיהם במהלך הלילה. חשוב לוודא מה הן השעות בהן האתר שלכם פעיל יותר מכל ובשעות אלו להציב את שירותי הצ'אט האנושי.
ניתן לבחור במידת האיוש של הצ'אט – כלומר במספר הנציגים אשר יאיישו אותו. כמו כן, מאחר והשיטה עובדת על בסיס נציג פנוי הלקוח שיוצר קשר באמצעות הצ'אט יכול להיענות בתוך זמן קצר ביותר.
שיטה זו מאפשרת לגולשים רבים ליהנות ממענה אנושי ומידי מבלי להמתין עד הבוקר ומבלי לגלוש לחברות אחרות בזמן שהאתר סגור. ברור כי שירותים אלו מעלים משמעותית את רווחי העסק ואת המוניטין של החברה, ההולך וצומח עם כל שירות צ'אט המסתיים בלקוח מרוצה.
ראו גם:
מערכת לניתוב שיחות