בעידן הדיגיטלי בו שירות הלקוחות בכל העסקים והחברות באשר הם ניתן על ידי מענה קולי ואינו מצריך העסקת כוח אדם בהיקפים גדולים, חשוב לוודא כי מערכת שירות הלקוחות אכן מעניקה את המענה הדרוש ללקוחות הרלוונטיים.
מגוון שירותים מקצועיים
בין מגוון השירותים שמעניק המוקד ניתן למנות שירותי אבטחה סביב השעון, שירותי סיור ובקרה משך כל היממה, שירותים של שמירה ואכיפה, שירותי קביעת תורים לרופאים, מוקדי מכירות טלפוניות ומתן מענה מיידי ללקוח, מוקד סקרים ושאלונים, מוקד לניהול פגישות, מוקד ייעודי לשירותי מזכירות, ועוד מגוון רחב של שירותים ייעודיים.
שירותי סיור ובקרה
חברות רבות מחזיקות במשרדים או מפעלים בעלי מידע חשוב ביותר. חברות אלו עלולות לאבד סכומי עתק במקרה של פריצה למבנה או גניבת מידע, גניבת ציוד או כל פגיעה משמעותית אחרת במידע ובנכסים קיימים, רוחניים או חומריים של החברה.
על מנת לשמור על החברה ועל הנכסים היקרים שלה אין די במערכת אזעקה. שירותי מוקד מעניקים אפשרות של סיור ובקרה באזור בשעות שונות של הלילה כך שהמפעל או המשרד מפוקחים סביב השעון.
שירותי הסיור והבקרה ניתנים על ידי חברה פרטית ברוב המקרים כך שהשירותים הניתנים על ידי החברה הינם פרטניים ומותאמים לאופי הלקוח. שירותי הסיור והבקרה כוללים מענה מיידי במקרה של אזעקה וכן מוקד פעיל של 24 שעות לכל בעיה או תקלה שהיא.
אנשי הסיור מסתובבים באזור מסוים משך כל הלילה ודואגים לשלמות המבנה ולמניעת תנועה זרה באזור. אין ספק כי תודות לשירותי סיור ובקרה נחסכו לא מעט פריצות, גניבות ופגיעה בציוד.
שירותי שמירה ואכיפה
שמירה מקצועית הינה שירות חסר תחליף. שמירה מקצועית מבוצעת על ידי אנשי מקצוע המוכשרים לכך וכאלה שיכולים להעניק את ההגנה המלאה לבית העסק. שירותי שמירה מוענקים על ידי בוגרי קורסים בתחום ואנשים הנושאים נשק ויכולים לייצר אלמנט הרתעה.
מאחר וחברות רבות אינן יכולות להרשות לעצמן לסכן את המידע שהן מחזיקות עליהן להיעזר באנשי המקצוע המתאימים לכך. שירותי האכיפה מאפשרים שליחה של מאבטחים בתוך כמה דקות מרגע הפעלת האזעקה.
ישנם לא מעט בתי עסקים בהם קיימת אזעקה פעילה אולם מרגע הפעלתה ועד להגעת אנשי מקצוע ואבטחה חלף יותר מדי זמן. תודות למוקדי הסיור הפעילים בתחום מגיעים אנשי המקצוע אל החברה או אל בית העסק בתוך דקות ספורות.
שירותי ניהול תורים
כל רופא, עורך דין ובעל מקצוע חופשי אחר יודע כי ניהול תורים יכול להיות בין המשימות הקשות יותר לביצוע. כאשר כל לקוח הינו בעל דרישות ייחודיות משלו, בקשות והערות, קביעת התורים הופכת בלתי אפשרית כמעט.
ניהול תורים במרפאה או ניהול לקוחות, מתן מענה לטלפונים, ביטולים ודחיית, וידוא הגעה ועוד. באמצעות המוקד הטלפוני ניתן להעניק את כל השירותים הללו מבלי להעסיק כוח אדם נוסף במשרה מלאה ומבלי להשקיע משאבים רבים כל כך במתן שירות הכרחי ללקוחות.
מוקד מכירות טלפוני
כל עסק זקוק למחלקת שיווק ומכירות מפותחת אשר תאפשר את המשך התקיימותו של בית העסק. על מנת להבטיח את המשך השיווק במשך כל יום רצוי להעביר את המטה למוקד מכירות טלפוני. בעוד שהעבודה עצמה מתבצעת, מוקד מכירות טלפוני מעניק את המענה לצורך החברה בשיווק מתמיד.
מוקד סקרים
סקרים הינם בין הכלים החיוניים של כל חברה לשיפור השירות הניתן ללקוחות, לפנייה ללקוחות חדשים ולהגדלת ההיקף של לקוחות נשארים ולקוחות קבועים.
שירותי הסקרים מסייעים לשמירה על הצלחת העסק גם לטווח הארוך. כל השירותים ניתנים במחיר סמלי וחודשי או בהתאמה לצרכים הייחודיים של כל בית עסק באשר הוא.