מערכת ממוחשבת המעניקה שירותי מוקד הינה בין הפתרונות האיכותיים, היעילים והמקצועיים ביותר עבור כל חברה. יש לוודא כי מערכת זאת מיטיבה לתת את השירות לפי עקרונות והרמה שהחברה דורשת.
השירותים המוענקים על ידי מוקדנים למיניהם מסייעים במגוון רחב של תחומים ומאפשרים את הניהול המקצועי של החברה תוך הפניית שיחות ממוחשבת ומתן מענה מיידי ללקוחות.
מערכת השארת הודעות, מוקדים מקצועיים, מוקדי הכוונה ומתן מענה לשאלות ועוד מגוון רחב של שירותים הניתנים ללקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים על פי צרכי החברה הייחודיים באשר הם.
שירותים טלפוניים לקביעת תורים הינם בין החידושים המרעננים והמשמעותיים ביותר בעשורים האחרונים. כמו כן, תודות לשירותי קביעת תורים אוטומטיים יכולים אינספור מטופלים להשתחרר מהתלות במענה האנושי ומהצורך להמתין שעות ארוכות לתשובת איש המקצוע.
חסכון משמעותי בזמן וכסף
בין אם מדובר בבדיקות רנטגן ובין שמדובר בקביעת תור לרופא משפחה, בין שמדובר בקביעת תור לרופא שיניים או לביקור כללי הרי שבאמצעות המוקדים המאויישים מחד והמוקדים האוטומטיים מאידך – תהליכים נפלאים מתרחשים מדי יום ביומו מבלי להשקיע הון תועפות בשעות נוספות של כוח אדם, במתן מענה אישי לכל לקוח ובבחינת הצרכים הייחודיים של כל מטופל. באמצעות מערכת אוטומטית או אנושית לקביעת תורים יכול הרופא להתמקד במה שחשוב באמת – הריפוי.
כיום ישנו מגוון עצום של סוגי מערכות שירות טלפוני המספקות מענה לשירותי קביעת תורים. במקום להמתין שעות ארוכות על הקו, מערכות קביעת התורים האוטומטיות מאפשרות ללקוח ליהנות משירותי שיחה חוזרת. באופן זה זוכים מטופלים רבים ליחס של כבוד לזמנם ולתחושה חיובית יותר אצל נותן השירות. מאחר ושירות איכותי ומתקדם הינו בין האלמנטים המהותיים ביותר לבניית מוניטין עסקי ארוך טווח, השירות הניתן על ידי המערכות לקביעת וניהול תורים הינו בין החשובים בכל עסק.
מוקד אנושי
מוקד אנושי המעניק שירות במשך 24 שעות ביממה מאפשר ללקוח לקבל תחושה של שירות איכותי ומקצועי וכמו כן מעניק לו את האפשרות לתת אמון בבית העסק.
בעידן בו אמון הינו מצרך מוערך ביותר, למוקד האנושי יש השפעה רבה על מידת האמון שיפתח הלקוח כלפי העסק. הדבר בולט ומשמעותי עוד יותר כאשר מדובר בשירותים של רופא האמון על מתן מענה בריאותי, נושא מהותי ואקוטי עבור רבים. מענה מקצועי יפתח את המוניטין של הרופא ואת הקשר עם מטופליו.
באמצעות המענה האנושי יכולים הפציינטים לשאול שאלות, להשאיר הודעות, להזמין מרשמים קבועים, לקבל ייעוץ והכוונה ועוד. המוקד האנושי מסייע לפציינט לקבל את מבוקשו ולספק את צרכיו עוד לפני שהוא מגיע אל הרופא. באופן זה זוכה הפציינט ליהנות משירות אנושי בכל שעות היממה ולקבל את הבטחון הרגשי לו הוא זקוק.
מערכת אוטומטית לניהול תורים
בדיוק כמו המערכת האנושית המשמשת לניהול תורים כך גם המערכת האוטומטית אחראית על מתן מענה מקיף סביב השעון. אין ספק כי לאור הצורך המתמשך במתן מענה מקצועי ונגיש ללקוחות, המענה האוטומטי חוסך לא מעט זמן ומשאבים כלכליים שהארגון משקיע.
תודות למענה האוטומטי חוסך הארגון סכומי עתק על העסקת עובדים סביב השעון ומאפשר ללקוחותיו ליהנות ממענה מתמיד בכל שעות היממה על פי צרכיהם הייחודיים.
ניהול חכם
באמצעות מערכות ניהול התורים הסדר והארגון בחברה הופכים נגישים וקלים הרבה יותר. באופן זה ניתן להתמקד בעבודה עצמה ולא רק במתן שירות לקוחות סביב השעון. אין ספק כי הניהול החכם באמצעות מערכות ניהול התורים מקדם את איכות השירות הניתנת על ידי הרופא למטופליו.