בתי עסקים רבים משקיעים סכומי עתק בפרסומות ובפנייה ללקוחות באופן גלוי באמצעות הטלוויזיה והרדיו, העיתונים והאינטרנט. מעט מאד ארגונים וחברות משקיעים אנרגיה וכסף במתן מענה לטלפונים המגיעים מלקוחות המבקשים שירות.
אין ספק כי השירות הינו בין האמצעים המשמעותיים ביותר המשפיעים על דעת הקהל ויוצרים חוות דעת חיובית של לקוחות על בית העסק. באופן כזה נבנה מוניטין חיובי לעסק והוא בונה את עצמו לטווח הארוך.
מתן שירותים מתקדמים
על מנת להעניק את השירות הדרוש ללקוחות יש צורך בשירותים מתקדמים או בהעמדת שירותים של מזכירה במשרה מלאה. במקרים רבים, גם השירותים של מזכירה במשרה מלאה אינם נותנים את המענה המלא ללקוח או שאינם מתאימים לבקשות הלקוחות.
כיום, עסקים רבים כיום מבינים את החשיבות שבחסכון הכלכלי ויחד עם זאת, את החשיבות שבהשקעה בלקוחות. ההבנה כי קיימת נחיצות לשירות לקוחות מקיף הולכת ומחלחלת בקרב יותר ויותר חוגים.
מתן שירותים סביב השעון
אין ספק כי בעידן שכולו וירטואלי יש צורך משמעותי במתן שירותים סביב השעון. שירותים אלו מספקים לעסק את ההגנה והמוניטין הנדרשים לו על מנת להתפתח.
מוקד שירות הודעות לעסקים מאפשר לעסקים רבים ליהנות מחופש פעולה מחד ומאחריות כלפי הלקוח מאידך. אין ספק כי שירותי המוקד מאפשרים לעסקים למצות את יכולותיהם מבחינת הלקוח ולהעניק לו את השירותים המלאים והמקיפים ביותר.
בין השירותים הניתנים ללקוח ולעסק באמצעות שירותי מוקד הודעות ניתן למנות מגוון רחב של אפשרויות: השארת הודעה כתובה, העברת הודעה באמצעות נציג טלפוני, מתן מידע ללקוח בנוגע לפרטים אודות העסק ועוד.
המענה האנושי מעניק ללקוח את התחושה כי יש מי שיענה לו בצד השני של הקו. את השירות ניתן להעניק באמצעות מייל או SMS, טלפון או כל צורת תקשורת זמינה אחרת כך שהלקוח אינו צריך לרדוף אחרי בית העסק והמנהל יכול לחזור אל הלקוח ברגע שהוא מתפנה.
עסקים מתקדמים
עסקים המחזיקים בשירותי השארת הודעות הם עסקים מצליחים יותר, שכן בעידן המודרני ישנה חשיבות מרבית למתן שירות איכותי ללקוחות. לקוחות היוצרים קשר עם העסק שלך ולא מקבלים מענה אנושי, יעדיפו שירות של עסקים אחרים.
מחקרים מראים כי המענה האנושי מספק לחברות רבות את האפשרות להעניק ללקוחות את השירות הרצוי. מבלי לבזבז הון תועפות על השירותים הניתנים ללקוחות ומבלי לשכור את שירותיה של מזכירה למשרה מלאה.
המענה הניתן במסגרת שירות מוקד הודעות לעסקים הינו שירות מיידי המבוסס על שיטת העמדה הפנויה כך שלמעשה כל לקוח שמתקשר מקבל מענה בהקדם האפשרי. שירותי הנציגים מאפשרים לתת תמיכה מלאה לגולשים באתר האינטרנט על מנת לאפשר שירות נוח יותר ולהוריד עומס מקווי הטלפון. נציגי השירות מיומנים במתן מענה מקצועי ללקוחות בכל שעה משעות היממה ובכל תחום אליו הוכשרו.
שירותים טכנולוגיים ללקוחות
ישנם שירותים המאפשרים הורדה של אפליקציית השירות לסמארטפונים. באופן זה יכול הלקוח ליהנות משירותים מיידיים אף מבלי להמתין על הקו לנציג שירות. האפליקציה מותאמת לצרכים הייחודיים של הלקוחות ושל אופי המוצר או השירות הניתן על ידי בית העסק. הקדמה ונוחות השירות ללקוחות מביאים גם הם עוד קהל פוטנציאלי אל העסק, אשר יוכל להגדיל את קהל הלקוחות.
הנציגים המספקים את המענה הטלפוני וכן את שירות השארת ההודעות הינם כולם בעלי ותק של שנים רבות ויכולים לתת מענה במגוון רחב של תחומים. הצוות מונחה לתת מענה מותאם לאופי השירות ועובר הדרכה ייחודית לפני תחילת השירות עצמו.