מוקד טלמרקטינג

שירותי טלמרקטינג איכותיים שממריאים לך את העסק! בחרו נכון
המרכז לטלמרקטינג בישראל!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טלמרקטינג הוא שיטת שיווק שקיימת בעולם כבר עשרות שנים ומאפשרת לעסקים לשווק את עצמם. על ידי מוקד טלמרקטינג לעסקים ניתן להגיע לקהל יעד רחב בזמן קצר ובעלויות נמוכות וכך ניתן להנות משיווק יעיל וחסכוני בזמן. מהו מוקד טלמרקטינג? על כך נרחיב במאמר הבא.

טלמרקטינג ושירות

מוקד טלמרקטינג- מה זה אומר?

טלמרקטינג הוא שיטת שיווק המתבצעת דרך הטלפון. בשיטה זו המטרה היא לפנות ללקוחות פוטנציאליים על מנת להפוך אותם ללקוחות של העסק ולמכור להם את המוצר של העסק.
על מנת להצליח לבצע טלמרקטינג בצורה יעילה ואפקטיבית יש להקים מוקד טלמרקטינג. במוקד טלמרקטינג, יישבו נציגי הטלמרקטינג ויבצעו שיחות לפי רשימות פנייה. רשימות הפנייה יכולות להגיע ממגוון מקורות ביניהם קמפיינים פרסומיים, מאגרי מידע שונים, איתור ברשת, מאגרי העסק ועוד.

מוקד טלמרקטינג- מי צריך?

מוקד טלמרקטינג מאפשר לעסקים להגדיל את מעגל הלקוחות וכך את הנבת הרווחים. לכן עסקים וחברות רבות נעזרים בשירותים אלה. ניתן לראות שימוש במוקד טלמרקטינג בעסקים במגוון תחומים שונים כמו התחום הפיננסי, חברות ביטוח, השקעות, בנקאות, חברות מזון, אופנה, חדרי כושר, עמותות ועוד. אך יש לקחת בחשבן שהקמה וניהול של מוקד טלמרקטינג לעסקים לא מתאימה לכל חברה. ניהול והקמה של מוקד כזה מצריכים מקצועיות, ניסיון, שיטות ונהלים מיוחדים על מנת שהמוקד אכן יעמוד ביעדים הנדרשים וישיג את המטרות לשמן הוקם.

מוקד טלמרקטינג- ההבדל בין טלמרקטינג לטלמיטינג

שירותי טלמרקטינג הם שירותים בהם מתקשרים ללקוחות על מנת לשווק את העסק, להגיע ללקוחות פוטנציאליים שונים ולבצע מכירות דרך הטלפון. שירותי טלמיטינג הם שירותים בהם מתקשרים ללקוחות על מנת לשווק את העסק ולתאם פגישות בין הלקוח לבין נציג המכירות.
כלומר, שירותי טלמרקטינג ושירותי טלמיטינג הם שירותים דומים יחסית כאשר ההבדל ביניהם בא לידי ביטוי במטרת השיחה. בשתי השיטות מבצעים שיחות ללקוחות על מנת לתקשר איתם, אך המטרה של השיחה תהיה שונה.
שירותי טלמרקטינג הם שירותים בהם השיחה ללקוח תהיה במטרה למכור לו את המוצר או השירות של העסק. ובשירותי טלמיטינג לעומת זאת, המטרה תהיה לתאם פגישה עם הלקוח על מנת שיוכל לראות את המוצר או להתרשם מהחברה.

מוקד טלמרקטינג- הקמה על ידי חברה

על מנת להקים מוקד טלמרקטינג לעסקים יש לשלב בין טכנולוגיה מורכבת לבין כוח אדם. כיום קיימות חברות רבות שמקימות מוקדי טלמרקטינג לעסקים השונים. חברות אלה, יכולות לבצע זאת בזמן קצר, בלי לבזבז משאבים יקרים ולהשיג תוצאות יעילות ואפקטיביות במיוחד. לחברות אלה יש את הידע הרלוונטי החשוב להקמת המוקד, הן יודעות כיצד לבנות תוכנית עבודה מתאימה, כיצד להציב יעדים ומאפשרות להגיע לתוצאות טובות במיוחד.
בנוסף, חברת המומחית לשירותי טלמרקטינג תיקח על עצמה את עניין גיוס העובדים והכשרתם. כך אתם יכולים להיות בטוחים שהגיוס יתבצע כהלכה, ההכשרה תהיה נכונה ומדויקת, העובדים יהיו בעלי מוטיבציה לעבודה והמוקד יממש את מטרותיו.

מוקד טלמרקטינג- דגשים חשובים

אם אתם בכל זאת רוצים להקים מוקד טלמרקטינג לבד, יש לקחת בחשבון מספר אלמנטים חשובים. ריכזנו לכם את האלמנטים הללו.

  1. הגדירו את המוצר
    אחד הדברים הראשונים שיש לבצע לפני שמתחילים בטלמרקטינג לעסקים הוא להגדיר מה המוצר שלכם. על מנת להגדיר את המוצר עליכם לחשוב מי הלקוחות שלכם, מה הצרכים של הלקוחות שלכם, כיצד המוצר שלכם נותן מענה על הצרכים הללו ומה מייחד אותו מול המוצרים של המתחרים שלכם. כל מוצר בא לפתור בעיה מסוימת לכן נסו להבין כיצד המוצר שלכם פותר את הבעיה של הלקוחות. כמו כן, העריכו את היתרונות של המוצר שלכם על פני המוצרים של המתחרים ונסו להבין למה כדאי ללקוח להשתמש במוצר שלכם.
  2. תסריטי שיחהמוקד שירות
    שיחות טלמרקטינג לעסקים מתנהלות על פי תסריטים מובנים וכתובים. לכן, חשוב מאוד להכין מבעוד מועד תסריטי שיחה מתאימים שיעבירו את הלקוחות בקלות יחסית לשלב המכירה. בתסריטים תכללו מידע על המוצר או השירות, תציגו את היתרונות הרלוונטיים לקהל הלקוחות שלהם, העריכו מה יכולות להיות ההתנגדויות של הלקוחות בשיחה וכיצד תוכלו להתגבר עליהן על מנת להמשיך ולהפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח קיים.
    חשוב ללמד את הנציגים לזהות ולהתחבר לנקודות רגשיות אצל הלקוח על מנת ליצור איתו מכנה משותף. כמו כן יש להכין את הנציגים להתנגדויות שעלולות לעלות אצל הלקוח עם תשובות מוכנות מראש. כאשר הנציגים יהיו מוכנים לתרחישים השונים הלקוח ירגיש שהוא מדבר עם אדם מקצועי ויגרמו לו לתחושת אמון בעסק. ההתנגדויות של הלקוחות עולות מנקודות קבועות בדרך כלל ולכן ניתן להיערך אליהן.
  3. רשומות של לקוחות
    על מנת לנהל שיחות טלמרקטינג לעסקים יש להכין מראש רשומות של לקוחות. קודם כל, חשוב להבין שקיים חוק ספאם שאוסר של שליחתו של חומר שיווקי ללקוח בניגוד לרצונו ועבירה על חוק זה עלולה לחשוף את העסק לתביעות.
    לכן, על מנת לא לבצע עבירה על החוק יש להכין רשומות של לקוחות שמוכנים לקבל מידע שיווקי. לשם כך ניתן ליצור מועדון לקוחות, לגרום ללקוחות להירשם לאתר שלכם, לפנות ללקוחות עבר, לפנות ללקוחות שהתעניינו במוצר ושיסכימו לקבל מידע שיווקי בעתיד.
  4. קביעת יעדים
    אחד הדברים החשובים ביותר בעולם השיווק הוא לקבוע יעדים. כאשר קובעים יעדים ניתן לעקוב אחריהם ולהבין האם אנחנו ממלאים אחר היעדים או שיש להסיק מסקנות ולשנות את הדרך. חשוב מאוד להגדיר יעדים ספציפיים שיעזרו לכם להצליח בעסק וישמרו על הרווחיות שלו.
    לאחר שתגדירו יעדים ותבנו תוכנית מתאימה, יש להגדיר תקופת ניסיון קצובה בזמן. בתקופת הניסיון תוכלו לבחון האם נהלי העבודה שלכם הובילו אתכם לממש את היעדים שהגדרתם על מנת שהטלמרקטינג לא יהפוך להוצאה מיותרת. אם הצלחתם ביעדים, מצוין המשיכו בדרך שלכם על מנת להמשיך ולממש יעדים נוספים. אם לא הצלחתם לממש את היעדים, נסו להבין כיצד הם יוכלו להתממש.

אולי יעניין אותך גם:

פתרונות מעולים ומותאמים לבעלי עסקים
טלמרקטינג לעסקים: כל הטיפים
שירותי ניהול יומנים למרפאות

באנר טלמרקטינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טעויות נפוצות בשיחות טלמרקטינג
המרכז לטלמרקטינג

המרכז לטלמרקטינג מתמחה במתן מידע בתחום הטלמרקטינג, כל מה שרציתם לדעת על טלמרקטינג במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן